Lill-Lördag

Onsdag alltså.
Jag var sugen på utgång, men alla bangade. Rätt så segt
Jag behöver någon här som alltid orkar hänga med mig, lyssna på mig och hitta på kul saker med mig.

Det finns människor som alltid tar sig tid att lyssna. Underbart skönt. Men få har tid att verkligen göra saker med mig, hela tiden. Själviskt kanske, men så skönt med en riktigt BFF, en sån man hade i mellanstadiet. En sån som vare sig man vill eller inte följer med en hem efter skolan. Som man inte behöver göra något speciellt med, men det är så skönt att den bara finns där.

Annars är ju allting, precis som vanligt fram och tillbaka. Vissa dagar är finfina, vissa inte. Men that's life antar jag.

Plugg och körkortsplugg håller en flytande, och en lyckad körlektion kan göra en hel dag numera. En komplimang eller ett snällt ord kan göra hela skillnaden nu. Jag märker hur mycket jag uppskattar människors kärlek till mig.

Ledig torsdag imorgon. Träning, plugg och laddning inför en trolig dubbelhelg (kroek). Allt jag har är en skoldag på fredag. Men två timmar ska man kunna överleva.

Hoppade Champions League idag, känns helt rätt faktiskt =)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0