Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Jag kanske har fuckat det för längesen

Jag kanske fuckade det nyss

Jag kommer kanske fucka det sen
¨
Men jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag försöker glömma, försöker glädjas för din skull, försöker förstå och försöker gå vidare. Men jag kan inte, för det är så mycket jag inte fått svar på, så mycket jag undrar över, så mycket jag hoppas på och som jag inte vill släppa än

Allt som händer runtomkring mig påminner mig om dig. Och skillnaden mellan oss är att jag bara har vackra minnen. Jag vet att jag har gjort bort mig, brytit löften, och gjort det mer än en gång. Om du bara har mått hälften så dåligt över det som jag gör nu så lider jag fruktansvärt med dig. Ingen människa förtjänar det, allra minst du

Världens mest underbara person

Jag mår uselt över det faktum att du söker lycka hos någon anna, eller iaf lycka utan mig vid din sida

Jag vet att jag gjort fel. Men jag jobbar för att bättra mig, hårdare än vad du någonsin kan föreställa dig
Jag är övertygad att jag fortfarande kan göra dig lycklig, lyckligast i hela världen, om jag bara fick chansen att träffa dig. Chansen att prata med dig på riktigt. Få dig att förstå hur ångerfull jag är och hur dåligt jag mår. Du var och är än så länge ljuset i mitt liv. Det finns ingen annan som dig, därför vill jag inte ge upp än.

Jag behöver hjälp...

Förlåt

Jag Älskar Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0