At least I thought so

Godmorgon. Klockan 3 i natt släpptes det nya Family Guy-avsnittet på piratbukten ich jag satte klockan tidigt för att kunna se det. Fucking Äntligen!

Annars går det faktiskt rätt bra nu
Hade en skitttrevlig lördag med mjölkfabriken, and it's not unusual;)
Kan somna om nätterna och bara tänka på annat
Och det är verkligen på gång nu, jag känner det själv, jag kommer klara det här, snart!
Och det är inte tack vare dig på något sätt

Men tydligen fanns du kvar där någonstans i lördags.
Det kunde inte bli tydligare
Skilda världar skulle ja gissa

Snart blir det körskola, sen vanlig skola, sen lite plugg, senare ikväll välkomnar Manchester City West Ham och det är ett gyllene läge att ta tre friska poäng

Over and out!

Kommentarer
Postat av: M

jag vet att det inte är tack vare mig på något sätt. känns lite skumt att allt du verkar känna är hat...vet inte riktigt hur jag ska besvara det.

2009-09-28 @ 12:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0