Torsdag

Haft en rätt okej dag. Körskola, shopping och senare ännu mer övningskörning. Tack och lov har seriehösten strtat på allvar, så det finns nästan alltid något att titta på.

Dagarna sniglar sig fram lite. Lite plugg, lite jobb, rätt mycket körning. Fast hur mycket jag har kvar är svårt att svara på. Jag saknar däremot guldkanten i vardagen. Något riktigt kul som händer en vardagkväll. Ett trevligt telefonsamtal. Någon att umgås med. Någon att längta efter. Någon som man vet väntar på en

Tradera var en trevlig upptäckt och jag fick hem min första leverans idag. Najs :D

Bilen fungerar utmärkt med. Champagnekärran är en finfin maskin

Annars är weekdays höstkollektion riktigt najs!

Klippning imorgon, sen blir det skola med östasiaktisk historia. Ska bli spännande. Sen blir det en tidig fredagkväll för att ladda inför min riktigt lååånga lördag. Med en totalinvasion av Danmark.

Trots att vardagarna känns smått långtråkiga så börjar jag återfå ett rätt normalt liv. Jag gillar att jag inte funderar hela tiden. Trots att det har varit rätt mörkt börjar allt mer se ljust ut. Jag gillar det:) Det är bra att må bra!

Tack&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0