KB

Kulturbolaget är Malmös överlägset bästa uteställe, no doubt! Det bevisades återigen i helgen. En helg som innehöll massor med bra, och en del dåligt.

Det kanske var mer dåligt, allt beror antagligen på vem man frågar.

Jag måste nog lugna mig med spritintaget med, har blivit mycket på senaste tiden.

Det som retar mig mest är att jag inte bara kan vara nöjd. Det var ju bra bara som det var. Varför måste jag få den extra bekräftelsen. Min osäkerhet tar död på mig! Jag gillar inte att jag känner att alla måste älska mig. Måste lära mig att bara slänga bort vissa saker ur huvudet, och bara gå vidare.

Men det är lättare sagt än gjort, är jag säker på att jag vill slänga bort det bara, för tidigt att svara på antar jag.

I alla fall, skolvecka, höstlov för de andra skolorna, kanske nalkas fester, men nu ska jag bara dit ifall jag verkligen är säker på att det blir något bra, och inte bara en ursäkt för att kröka.

KramiZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0