Fan

Så försov jag mig till vår gruppdiskussion i skolan

kukfanfitthorhelvete och allt det där

Det är tur att det finns en chans till i eftermiddag, men så drygt att behöva vänta till 14 för att göra något
Egentligen borde man göra något vettigt av tiden jag har nu. Träna, städa, plugga teori (vilket går bra som fan för tillfället). Ja något annat än att förmultna i sängen iaf

Fruktansvärd dröm i natt!

Slö vecka jobbmässigt dessutom, segt, har bara ett skitpass på lördag. Smått omotiverat.

Lön på fredag iaf, det är najs!

Dessutom känner jag att jag vill jobba med journalistik nu. Som ett extraknäck eller vadsom, finns där någon med kontakter där ute?

Ska nog ta och sätta mig på träningscykeln i vilket fall. Idealvikt here I come!

BTW, Tur att det finns vettiga och snälla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0