twadewa

Sitter klistrad framför datorn för att se till att vinna århundraders coolaste tracktop!
DEN SKA BLI MIN

Trots att någon verkade håna mig så är Mew - Beach en låt som sätter sig och är jävligt bra!
Men jag börjar lacka ur på reklamerna på Spotify, speciellt IKEA Svågertorp, skjut mig långsamt!

Har sett att jag lagt sinnessjukt mkt pengar på kläder de senaste två månaderna, och jag räknar kallt med att det blir mer, haha. I'm an addict!

Trevlig helg =) Även om den totala maskeradsuccén uteblev i lördags, den segern får Dassmannen på Disco ta hem!

En söndag gjorde mig jävligt rik! Eller ja, rikare den 23-24 december när den lönen kommer iaf, haha!

Nedräkningen har börjat, snart är det bara en månad kvar!

OVER AND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0