Stulet inlägg

Blev alltså rånad igår, på mobil och pengar
Jävligt lattjo :/
Är alltså pank och kan inte prata av mig om det, och när lönen kommer nu i veckan är det inte säkert att jag har mitt kort, inte okej!

Ny söndag, ny vecka. Efter en riktig skithelg så känns det rätt okej
Förfesten igår var iförsig väldigt trevlig!
Blir till att buckle down och kombinera dieten med träning denna veckan, kilona ska väck!

Dagarna mot helgen 4-6 dec samt 10 dec närmar sig med stormsteg, FÖRVÄNtANSFULL!

Anticipation has a habit to set you up!

Har blivit uppbjuden till Gbg förresten, trevligt med inviter

Jullovet är nära med, blir en skön blandning av fest, resa (festresa) och enormt mycket jobb! Lite julreashopping står självklart även det på schemat

Nå mig på hemtelefonen om det är något! Kiss




Kommentarer
Postat av: Victoria

jaa livet leker är i göteborg ;D

2009-11-23 @ 13:39:49
URL: http://vthba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0