Skitdag?

Blev en jävligt trevlig dag igår
Lite förvånad nästan!
Speciellt sen körskolan gick sådär, Herregud! Jag har bara 3 lektioner kvar innan uppkörningen, måste se till att sätta det här nu!!

Skolan är alltid intressant när Mr. Harrison håller i taktpinnen. Sen satte jag mig på 169 och träffade Bylund. Årets kap på H&M där jag köpte en svinsnygg jacka för 80kr (Var på väg att bli 20!!)
Sen Entre där vi lirade bowling och avnjöt lite bärs! Jag tog dessutom pastan att äta, inte burgaren, duktiga jag, haha:P

Nu är jag nyduschad (nyknullad får vänta) och ska dra på mig lite paltor för att handla snus på affären. Rätt okej väder idag faktiskt

Shoutouts till my main girl Anna idag, som verkar ha en riktig skitdag:/ Pick up yooself!

Stort grattis till min ex father-in-law Nils som fyller, ja, år idag!
Mor och Far firar dessutom 20 år som gifta, rätt imponerande!

Ikväll firar jag med att se Miike Snow på debaser, känns som en helt okej torsdag faktiskt:)

Ses i Nangiz y'all

Kommentarer
Postat av: a

får va glad för att du verkar ha/få en mycket bättre torsdag än mig!

2009-11-26 @ 12:51:36
URL: http://aschultz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0