moooonsdag

Klockan 12 går mögbussen till stan för lite motorvägskörning som väntar.
Och jag måste fan snart vara klar med möget!
Jag kan ju köra bil, nemas problemas. Just nu känns det mest som att dom försöker blåsa mig på pengar:/

Sen är det mjölkfabriken som väntar, tjäna lite lovor innan det blir en torsdag med ansiktet nerborrat i en bok. Tok-tentaplugg! Jag har inte vant mig vid det riktigt!

Sen blir det en lugn fredag efter tentan(ska bli iaf) då jag jobbar tidigt på lördag. Lördag kväll har slagt öppet, väl värt en titt!

Tradera är jävligt kul, nu ska jag bara lära mig sälja lite saker med!

Någon sa något om en ny tid och ett nytt liv, hoppas du är nöjd med det då...

Frukost nu!

Hooooooowdyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0