ddd

Fick hem en massa "viktiga papper" nu, känner mig rätt så apatisk mot byrokratiskit
Men måste iaf ringa körskolan så jag får veta vilken dag jag har lektion, slängde smart nog bort ALLT jag hade i sedelfacken i plånboken i helgen då jag letade efter tjugor, well played!

Måste sätta igång att plugga lite, imorgon vill Dick Harrison höra mig briljera på gruppövning 1.

Sett att jag enbart är bitter på bloggen, det håller verkligen inte
Så glada miner från och med nu

Jag ser fram emot helgen, skönt lördagspass på jobb, sen troligen KB till kvällen
Lite plugg n shiz i veckan, halkan på fredag morgon

Dieten tas på allvar igen, det känns, ätit två gånger idag, dricker mkt vatten och snusar som en galning. Alltid ngt eller hur!?

Snus är fan livet när jag tänker efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0