back again

Längesen jag skrev
Nätet har legat rätt så nere
Allt känns bra nu
Inte bara helt okej
Utan bra
Och det känns konstigt nog fel
Visst, man dras ju alltid med någon vardagsplåga
Men jag ser ljus i änden av alla möjliga tunnlar nu
Och tycker det känns konstigt, som att jag inte borde vara nöjd och tillfreds med hur jag har det
Är misstänksam och orolig
Men
Glad

Alltid något eller hur?
Varför glädje kan man fråga sig?

För det första, dieten går väldigt bra
Underdrift hade det varit att kalla körkortstaganden för bra
Cyklar en hel del, bra kombo med dieten
Klarar mig igenom dagarna utan att tänka så mycket

Yoda i Star Wars formulerar sig ungefär såhär
Orolig är jag, men är nog bara löjligt paranoid
Undra vad du tänker?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0