deurp a deuuur

Ledig dag
Tror jag det är i alla fall
Börjar tveka något enormt på att plugga var rätt just nu för mig
Jag tror att jag vill syssla med journalistik direkt istället
Jag är ju intresserad av historia, men har så svårt att motivera mig när jag vet att jag blir INGET på den här kursen

Därför känns det lättare att plugga körkortsteori, det är fan inte kul. Men man kommer någonstans på det iaf!
Och på tal om det. Det börjar dra ihop sig, på riktigt megastort allvar nu. Om EN vecka har jag mitt teoriprov. Är jag helt redo - nej, är jag särskilt nervös - nej, borde jag vara - JA!

Och sen är det uppkörningen... 3 lektioner till, sen ska jag kunna det. Isch, jag vet ju att jag kan köra bil, men alltså. Blir nervös bara av att skriva om det nu märker jag :(

Helgen som kommer blir förhoppningsvis guld. Manchester here I come!

Åhh vad jag vill ha mitt körkort, och motbevisa alla som inte trodde på mig. Jag vet inte vad jag gör om jag skulle kugga :( Får ju inte tänka så! Jag ska klara det!!!

Frukost nu, lite städning och sen in till stan och fixa lite. Det är mycket nu i december, tentor, uppkörning, massvis med jobb. Det kan bli skit, men förhoppningsvis blir det den bästa tiden på väldigt länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0