Thursday Bloody Thursday

Jobb imorgon...

Få dagar kan kännas så tråkiga som torsdagar, som vardagens svar på söndag, slasket utanför fönstret är som en jävla uppkastning!

Min bitterhet kan härledas till trötthet och att det är min tid i månaden,
Tyvärr min kära fru, jag kan vara stingslig!

Ja, ja, ska döda lite tid framför WINDOWS LIVE MESSENGER!

And it always happens like that!

En till dagens sonesson, kan inte motstå det:

Diskussionen om var folk befinner sig under en utekväll

Petter: Ska man hitta Pidde får man leta i rökrutan
Om man ska hitta bylund får man kolla i baren
Om man vill hitta mig så är det bara att leta efter mig i hörnen, har nog däckat där någonstans

*SKRATT*

Johan: "Vill man hitta mig får man leta i häktet..."

*ASGARV*

Kommentarer
Postat av: PuK

HAHA :D

2008-12-04 @ 20:38:20
URL: http://batterinarkoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0