Festrecept

4 killar i sina bästa dagar, uppklädda, alkohol för att räcka hela natten, ett föräldrafritt hus och pengar på fickan!

Detta var fallet för mig igårkväll, ett lyckat festrecept?

Njae, inte riktigt

4 killar, glömde säga att vi är tjocka, illaluktande och får ungefär lika mkt action som Göran Persson på en nudiststrand
Förfesten var totalt tjejlös vilket manade alla till att förtära stora mängder av djävulens nektar!

Efter bussen in blir det slagt, eftersom ett litet missöde förra helgen har fått en av oss portade från KB i tre månader

Och alla som har varit på Slagt vet att det är världens partyställe

ALLA DAGAR UTOM FREDAGAR!

Ensamma in satte vi oss och drack, jävlar vad vi drack, jag tyckte det var långtråkigt så jag tog en tupplur, men det uppskattades tydligen inte. Jag önskar att jag kunde berätta mer om kvällen men jag minns inte mer än inledningen, att jag var på pölsemannen, och att även efterfesten blev tjejlös.

Dagen efter däremot, är underbar!

kort summering: bakfylla, svett, bajsstank, världens sjukaste shoppingrunda, världens snyggaste outfit (2 meter 100 kg + johan i för tajta joggingbyxor samt tröja, finskor och inga strumpor) köra bil på gågatan, strömavbrott på McD, och sen undrar jag om det finns ngt bättre än att läsa sin fyllesms medans man skiter ut gårdagens ångest.

Till sist, en dagens sonesson:

Vi går ut från Netto, med 6 grandiosa-pizzor, 2 pringles, ett par hustler och diverse annan skräpmat då johan säger:
"Detta är nog fan första gången jag handlar livsmedel"

Kommentarer
Postat av: KuK-SuGaR-PuK

låter som en bra kväll, wävis! :D

2008-12-21 @ 19:32:10
URL: http://batterinarkoman.blogg.se/
Postat av: Danny Tourette

http://polyshop.se/undertexter.se/default.asp?intFolderId=4040

2008-12-23 @ 11:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0